Тұтынушы

Туристік қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын қорғау.

Сіз қалаған демалысыңыздың алдын-ала туристік агенттікпен байланыссаңыз, мысалы, 2-3 айға және сіз турагентпен туристік қызмет көрсету туралы келісім жасастыңыз, онда: турға барғанда демалыс орны қай жерде, қай қонақүй (3,4,5- жұлдыздар) қанша адам. Сіз туристік агенттіктердің қызметтері үшін төлем жасадыңыз.

 

Жоспарланған демалыстан бір апта бұрын сіз турагенттікке хабарласаңыз, сізге турдың өткізілмейтіндігі немесе турагенттік мүлдем жабық, телефон жауап бермейді. Не істеу керек? Алданған турист туристік агенттікке келісімшартты бұзу және қаражат жинау туралы талап қоюы керек. Егер туристік агенттік талапта көрсетілген мерзімде жауап бермесе, турист туристік агенттікке келісімшартты бұзып, қаражатты қайтарып алу туралы сотқа жүгінуі керек.

 

Егер сот туристік агенттіктің келісімшарт талаптарын едәуір бұзды деп тапса, онда сот оны орынды деп санайды және туристің туристік қызметтерді көрсетуге арналған шартты бұзу және туристік келісім-шарт бойынша төлеген сомаларын өндіріп алу туралы өтінішін қанағаттандырады. Енді сіз туристік қызметтерді тұтынушы ретінде сіздің құқықтарыңыз бұзылған жағдайда не істеу керектігін білесіз. Соңғы бірнеше жылда көптеген қазақстандықтар туроператорлардың іс-әрекеттерінен зардап шекті, сондықтан өзіңізді осы мәселеде қорғауға зиянын тигізбеңіз. Неғұрлым сенімді болу үшін сіз өзіңіздің сапарыңызды билеттер сатып алып, қонақүйге тапсырыс беру арқылы ұйымдастыра аласыз. Жоғары технологиялар дамыған заманда бұл соншалықты қиын емес. Сәттілік және жақсы демалуды тілейміз.